ayazbebek_0 Bebeğim 10 aylıkken vermişti doktor şuan 23 aylık grip olduğunda çok nadir veriyorum rahatlatıyor ve uyku yapıyor bi zararı olurmu son kullanma tarihi 2025
Serenk ayazbebek_0 kilo başına 1 damla demişti bizim doktorumuz. Ama taze kullan dedi kapağı açılıp aylarca beklemesin demişti
Tas0525 Bende bugün başladım hem geniz akıntısı var hemde gece uykularımiz çok kötü inşallah rahatla uyur geceleri ne kadar süre kullanmalıyız acaba
Tas0525 ayazbebek_0 7 aylik ben söyledim dr zadiden damla kizimada kullanmistim bebegimde şuan geniz akıntısı var alerjik birde o yüzden söyledim yazdı inşallah geceleri rahat uyur
ayazbebek_0 Tas0525 burun akıntısında kullanılabilen birşey yani değil mi kaç gün nasıl kullanın dedi benimki uzun süredir var ama son kullanma tarihi geçmemiş diye kullanıyorum artık vermem 23 aylık bu arada
CeydaST Tas0525 alerji damlası normalde ama geniz akıntısına iyi geliyor. Benim oğlum rsv olmuştu bronşlara iniyordu kullandık geçen yine bronşit başlangıcı oldu yine kullandık
Serenk ayazbebek_0 olmaz sanırım ama genelde bebekler için açılıp beklemiş ilaç vermeyin diyorlar aklınızda bulunsun
ayazbebek_0 CeydaST yaa öylemi rahatladım çok sağolun ama bi yıla yakındır açık son kullanma tarihi geçmemiş ama artık vermem de aklımda kaldı verdiğim için tedirgin oldum
ayazbebek_0 Poly-ana çarşamba vermiştim bide bugun verdim sadece akşam 5 damla verdim de bidaha vermem yaa bilmiyordum bişe olmaz inşallah 😑
CeydaST ayazbebek_0 benim de açıktı 1 hafta kullandım doktorum da onayladı sıkıntı olmaz 2025 e kadar kullanabilirsin