Arkadaşlar siz de benim gibi mağdur olmayın diye yazıyorum. Kızımın 1 yaşı için heveslendim bir sürü para ödeyip ürün sipariş ettim. Bugün yarın gelecek diye oyaladılar. Doğumgünümüz yarın ve ortada ürünler yok az önce kargo kodu attılar bambaşka bir adrese gidiyor şuan ürünler. Dolandırıldım resmen. Para ödedim ama ürün yok elimde. Asla önermiyorum. Kesinlikle alışveriş yapmayın.