Sema9393 Benim.oglumda erken doğdu ve 1300 gr di şuan maşallah 4 ay olucak inan orada kalması senin için çok daha iyi biz 1 ay kaldık 2 olmadan çıkartmadılar ve 2 kilo iken bile çok minikti poposu bile.yoktu Kuvezde kanguru eğitiminde kucağıma ilk verdiklerinde daha da küçüktü kuvez de buyuk gosteriyor bebegi çıkması için acele etmeyin sakın evde enfeksiyon kapması çok yüksek ihtimal ozellikle eve kimseyi kabul etmeyin heleki suan salgılar varken