Ballilokmam11 Merhabalar bebisler kendi başına ne zaman merdiven inip çıkmaya başladı acaba tutunarak felan
Sogukbaklava Ballilokmam11 Bizim ev dubleks . Kızım 1 bucuk yaşında başlamıstır tabi ben yanında duruyodum çok sevdği. İçin çok zaman geçirdi oralarda . Şmdi 3 yaş kendi çıkıyo iniyo şarj aletimi istiyorum mesela tek gidip alıyo 😂😂
Biminyumm Şuan tam 1,5 yaşında kendi başına çıkabiliyor. İnerken de elimden tutup iniyor. Kendi başına inemiyor daha
Ballilokmam11 Biminyumm benim kizimda 15 aylik merdivenden tutularak çıkıyor ama inmeyi nasıl yapacak bilemedim😂
Ballilokmam11 Sogukbaklava bizim evde 2 katlı in çık yapiyoruz surekli 15 aylik kizim kendisi sürünerek tutunarak çıkıyor da inmeyi nasıl yapacaz bilemedim😂