birazondanbirazbundan Kızlar kan degerim 43 mm çıktı referans aralığı 0-25 arası. Doktoruma yazdım sonuç için ama cevap vermedi daha. Araştırmalarıma görede yüksek olması çok riskli. 2 kızım var çok korkuyorum 😔😔
Yasirefeninannesi Kızlar bnmde 26 çıkmış kanser falan yazıyor korktum bide grip atlattım geçen hafta hala burnum akıyor