14 aylık oğlum var şuan desteksiz sadece 4-5 adım atıyor ve ben hiçbi yere gidemiyorum çünkü gittiğimiz yerde yere inmek istiyor yerler pis olduğu i için emeklemesine müsaade edemiyorum. Parka götüruorum salıncakta ayağa kalkıyor oturmuyor bebek arabasında da aynı. Anlayacağınız evden başka çarem yok. Yürüyünce biraz daha rahatlarmıyım