Prensesim-0109 Arkadaşlar griptim hastaneye gittim salı günü kan alındı betaya bakıldı bişey yok ona göre ilaç serum aldım ama toplamda bugün 4 gündür adet olmadım olacak gibi durumda yok test yapsam varsa çıkar mı
Prensesim-0109 O günde geçmişti ama çıkmadı herkes zorluyor bence vardır yenidir diye çıkmamıştır diyor bende yaşayan varsa sorayım dedm