Kizlar kardeşim gebe kalamıyordu. Geçen 10 gün önce embriyo transferi yapıldı. Bugün kan verdi değer 33. Yani doktor demiş düşük gibi. kimyasal gebelik olabilir 2 günde 1 kan ver. Negatif değil ama artma ihtimali de var.. Ben daha önce bunu duymadim. Bu değer artar mı? Yoksa umutsuz bir bebek mi sizce ? :(