Serenk nurbahar33 4.ayda bir uyku gerilemesi oluyor atak dışında bir de 8.ayda çok büyük onun dışında onlar büyüdükçe diş hastalık atak durumları olmadıkça sizde rutin oluşturursanız zorluk yaşamazsınız
nurbahar33 Serenk uyusun da nasıl olursa olsun 2 saat dinleneyim kafasındayım nasıl rutin yapıcam bilmiyorum ki of :(
Serenk nurbahar33 o süreç zamanla oluyor henüz çok erken sallamaya emmeye bunlara ilk 4 ay alışkanlık sağlamazlar