Feyekum İpek.sare kafama.yattk ama.annemle ablam.kafami karıştırdı tek koy dediler ikisi ni koyma dediler ikisi uyumsuz mu olmuş ne koyum bilemedim yaaa
Kubok Feyekum bence kulağa uyumlu geliyor. Ben de kızımın adını Elif Sare koydum pişman değilim ama bi kızım daha olursa tek isim koyacağım
ppzeynep Feyekum Gerçekten de iki isim hiç hoş olmuyor. Anne baba kararsızlığı gibi görünüyor. Ortak noktada buluşulamamış hissi veriyor. Çocuğa iki isim aynı anda seslenince de hoş olmuyor.
BENOYLEUYGUNGORDUMM Feyekum ben ilk kızımın ismini 2 isim koydum. Koymasam da olurmuş. 2. Kızımın ismini tek koydum
theyikik Size tavsiyem kimseye söylemeyin, biz bulduk hediyelikleri falan hazırlattık sonra söyledik herkese. Bişey diyemediler yoksa insanım kafası çok karışıyor😃
Feyekum theyikik ben isimli tulum yaptırıydum onlara mesaj attım bekleyin diye kafamı karıştırdılar yaaa
Umutveannesi Feyekum bence uyumlu güzel olmuş ama soyadınızla birlikte düşünün soyadınız uzunsa ben olsam tek isim koyardım
Snp57asel Feyekum benim kiziminda Asel Mina hep o ismi istiyordum kimse karışmadı da He cagirirken tabi asel i kullanıyoruz sadece sizin çocuğunuz yani kimseye kulak asmayin
Feyekum Bende tek isim seviyorum da ipek sare de uyumlu geldi tek de ne koyum bilemedim ya tek ipek ya da sare koyacam
theyikik Feyekum ben hangi ismi söylediysem ailem de dahil hepsine bahane buldular en son anahtarlık kapı süsü falan yaptırmıştım attım dedim ismi bu. Hayırlı olsun dediler. Sizin içinize sindiyse dinlemeyin bence kimseyi 🤷🏻♀️
zeynepyusufaslan Feyekum çok güzel geliyor kulağa maşallah adıyla yaşasın .🌸Siz kararlıysanız he he diyip geçin tabiri caizse. Biz de Yusuf Aslan koyduk herkes göklere çıktı devrimci mi olacak vs diye ama iyi ki kıymuşuz ikisiyle de sesleniyoruz ve çok hoşumuza gidiyor