Oğlum çok hareketli bir bebek erkenden kafasını tuttu dönmeye başladı hemen süründü 6 aylıkken emekledi vs 8 aylıkken koltuklara tutunup kalkmaya sıralamaya başlamıştı o zamandan beri oturmuyor zaten sürekli ayakta şimdi 1 yaşına giriyor haftaya her yere tutunup yürüyor aylardır,tutunmadan da dengede duruyor baya ama bir türlü cesaret edemiyor kendi yürümeye küçücük bile olsa bir destek alıyor elini tutmayınca oturup emekliyor hızlı hızlı. Genelde hep sıraladıktan 2 ay sonra yürür diyorlar benim bebegim gibi 4 aydır tam gaz gidip desteksiz cesaret edemeyen var mı normal mı bu ne yapmam lazım