Selam , oğlum 17 aylık daha önce Dayı, baba gibi kelimeler söylüyordu. Ama uzun zamandır sadece ağzında bir aba herkese aba diyor. Bana bile 😢 bu canımı çok sıkmaya başladı. Yani ses taklitlerini yapıyor, möö , havhav pisi pisi cik cik gibi ama konuşmaya gelince sadece aba diyor . Artık annemde sürekli sürekli bu çocuk hiç konuşmuyor diye diye beni çıldırttı. Ne yapacağımı bilmiyorum. Sağlıklı bir iletişimimiz var oğlumla kitap okuyoruz görseldekileri seslendiriyoruz. Ancak kelimelerimiz çıkmıyor. Benimle aynı durumda olanınız var mı çözüm önerisi olan var mı nedir yardımcı olursanız çok sevinirim.