İlk zamanki gelim ile sonraki gelim bir olmuyor bebişin sürekli emdiği için dolduğunu hissetmemen normal sütün yeterli oluyordur yetmese ağlar sürekli kilosundanda belli olur ve çişli bezlerinden de
Benim ki 3 bucuk aylık benimde öyle yani süt azalmasıyla alakası yok