Aynı dönemlerdeyiz benim bebeğim de aynı şekilde gündüz gece fark etmiyor ben doktora da gittim fakat ilk 4 ay o ne isterse o dedi yani yapabileceğim birşey yokmuş o yüzden bekliyorum sabırla lavman için biraz küçük değilmi sadece anne sütü alıyorsa bebişin gazını çıkartıyorsa karnı rahat ise kakasında yada karnında bir sorun olmaz yapar kendisi uykusuzluk huzursuzluk bizde de var tek senin bebiişinde değil bence bir sorunu yok sadece bebek:)