Mygirlmybaby Kızım 1 hafta önce masadan düşüp yanağını yaraladı ve 2 tane dikiş atıldı. Eski fotoğraflarına bakıyorum ne kadar güzeldi şimdi yanağında yarayla yaşayacak olması beni çok üzüyor. Contractubex krem var onu kullansam izi geçer mi?
Mce Mygirlmybaby doktorunuz krem onermedi mi? Piyasada bı suru krem var ben tam bilmiyorum hangisi iyi gelir ama . Sarı kantaron da iyi geliyor diye biliyorum bitkisel hem aktardan alabilirsiniz. Çok geçmiş olsun bu arada.
Mce Mygirlmybaby illa belli olur da Allah yine korumuş gözüne falan bişey olmamış veya kafasına. Ama bir cilt doktoruna gidin mutlaka çözümü vardır daha yaşı küçük çabuk geçer
Ebruylmz444 Mygirlmybaby Benim annem elmanın çürük yerini yaralarımıza sürerdi ve gerçekten iz kalmazdı elmanın çürüğünü bir bezle o kısmına sabitle kalabildiği kadar kalsın ama 2 dikiş çok az ve büyüdükçe yok olur bence stres etme çok geçmiş olsun
Mygirlmybaby Ebruylmz444 çok teşekkür ederim. Kızımın yüzünde bir yara olmasını istemezdim. Üzülüyorum ister istemez ama mutlaka deniycem