emirin_anasi Kızlar bebeğim uyumadigi için 4 aylıktan beri ayakta salliyorum . Ama artık ne bacağım ne belim kaldırmıyor 13 aylık oldu . Nasıl biraktiracagim ? Siz neler yaptınız ? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
atlass1 emirin_anasi ben 6 aya kadar ayakta salladım ki bıraktığım an uyanıyordu bacaklarım dayanmıyordu en son ayına uygun uyku saatlerini takip ettim atıyorum 3 saatse eğer çok huysuzlanmıyorsa saatinden önce yatırmadım. Yatak odasında yatakta yanına uzandım yüzüne masaj yaparak ninni açarak yeri geldi kendim söyleyerek alıştırdım. 11 ay 23 günlük oğlum hala öyle yatıyor. Benim tecrübem bu şekilde☺️
berrakmutlu emirin_anasi babyjörn ya da muadili bi ana kucağı kullanın 2 yaşına kadar kullanılabilir 13 kg veya altındaysa ama
emirin_anasi atlass1 kesinlikle yarın deneyeceğim . Birde şu 1 aydır yaklaşık uyuma problemimiz var uykuya dalamiyor bir türlü . 1 saat ayakta salliyorum 5 dk uyuyor sonra gözünü açıyor anlamadım niye böyle . Teşekkür ederim ♥️
emirin_anasi Miniminim 26 ay mi 😵💫 valla bizde eşimle diyoruz 18 yaşına kadar sallayacaz galiba diye . Vallahi bacaklarım daynmiyor artık akşam uykusuna yatirdigimda ağlamak istiyorum sallarken .
atlass1 emirin_anasi deneyin ama pes etmeyin hemen olmasını beklemeyin biraz sabır işi zaten uykusu geldiğinde mayışma olunca yüze masajı seviyor bebekler yeri geliyor saçlarınada yanında sizde uyuyor gibi yapın onunla ilgilenin yavaş yavaş alışır inşallah 🤗
emirin_anasi atlass1 peki bişey sormak istiyorum . Ben bebeğimle ne zaman yatağa yatsam veya yere uzansam oyun oynamak istiyor kalkıp üstümde zıplıyor falan . Yani onu yatirmam mümkün değil o şekilde . Sizin bebeğiniz böyle mi ?
atlass1 emirin_anasi evet çünkü oynamak vakit geçirmek istiyorlar benim bebeğimde öyle çeşitli muzurluklar yapar uyumamak için ama kararlılığı sürdürürüm. Yattığımız zaman yaptığı hareketlerde ben yatakta biraz oynuyorum yani gıdıklıyorum biraz şarkı söylüyorum o an ne olursa vs biraz eğleniyoruz sonrasında uykuya geçişi sağlıyorum.