betulkum000 ailemi kaybettim ama öncesinde vardı döviz döneminde yakaladı yani sapasağlam insanken şuan hastalık hastasıyım, kalp krizi korkusu yaşıyorum sürekli yıllardır, şehirde yaşarken daha kötüydüm evden dışarı adım atamaz haldeydim bir kez denedim taktım kulaklık bişey olmayacak herkes nasıl dışarda geziyosa sende gezeceksin diye diye çıktım evden uzaklaştım sonrası malum fenalaştım ambulans çağırmışlardı eve hapistim artık, köye geldikten sonra atlattım gibi olmuştu ama tamamen değil bu ara çok stresliyim yine olmaya başladı bildiniz kalp krizi geçiriyorum o an, mide bulantısı terleme, sol kol ağrısı kalp ağrısı boynuma sırtıma yayılıyor, sayısız kardiyak muayeneden geçtim bişey yok dediler, kalbimde tekleme oluyo durup yeniden çalışıyo gibi, offf bunaldım bu durumdan gerçekten, bitti derken bir anda geri gelmesinden yoruldum, bu arada evet sürekli bir boyun sırt ağrım oluyo kalbe vurunca panik atak geliyor sebebine baktırcam umarım kulunçtur