supermomi benim esimlerin tarafı da öyledir. Kız kardeşim doğum yaptı kv öpmüş. Ben yoktum sonra eşim falan varken dedim. Başkasının çocuğu opulmez annem babam opmeden sen öpmüssun dedim. Ben teyzesiyim kıyıp öpemedim hasta olsa senden bilirler diye direk cikistim. Eşimde anne bebek öpulmez uçuk çıkıyor sende arada bebeklerde ölümcül bunlar sen bu vebale nasıl girdin diye konuştu.bu konu da tavrim nettir esnetemem. Eşim destek olmasa onu da almam eve. Çocuk hasta olunca biz çekiyoruz acısını. Gerekirse eşiniz ile kavga edin. Zaten eşiniz sert olsa ailesi de öpemez net.arkadasimin 3 aylık bebeğine ucuklu biri öperek virüs bulastirmis.istanbul, Antalya,burdurdar ilaç getirttik.kendileri arabayla gitti getirdi. Bizde yardımcı olduk. Eşim hallerini gördü. Bebeğin hortumlu yoğun bakım sürecini vs hamile bile değildim o zaman. Muhtemelen onun etkisi büyük.ama illa can yanmamali..