haticezemheri canım inan illallah ettim yani şu bez değiştirirken yapmadığımız şey kalmadı eşim ile en sonun da bu yaz 1.5 yaşındaydı kızım ve hiç takmadım işerse işesin sçarsa sçaın dedim evet ev battı çok kötü de oldu ama ona bez takmamaktan kolay oldu şu an 2 yaşına girecek aralıkta ve kendi kendine öğrendi resmen tuvaletini anlayacağın bu çocuklar ne zannediyor bilmiyorum. Bez takarken canlarını yakıyormuşuz gibi katıla katıla ağlıyorlar şimdi de 2 yaşında üst değiştiremiyoruz da o da ayrı bir serüven ahhh hah