Kızlar ebebekten aptamil2 toz mama aldık dün kutulu olanlardan. Açtığımda folyonun yukarı doğru olduğunu gördüm yani mama şişmişti biraz. Sktsi falan geçmemişti yaptım tadı da normaldi ama vermedim kızıma bilemedim neden böyle olmuştur. Böyle bi durumla karşılaşan var mı? Çok sık almıyoruz mama ilk kez denk geldi