kafamdakifazlalik Haftaya seyahate çıkacağım kuzum için oto koltuğu bakıyorum kullandığından memnun olan var mıdır ne gibi özellikleri olmalı ya da bu modelden uzak dur dediğiniz var mı acil yardım kızlarrr aklımda prego ve yoyko var
AEgemm kafamdakifazlalik yatar pozisyonunu kontrol edin ne kadar yatıyor diye uzun yola gidecekseniz. britax römer aldık biz indirimdeyken 360 dönebiliyor sıkıldığı zaman öne döndürüyorum sakinliyor
feyzas kafamdakifazlalik joie spin 360 kullanıyoruz tam yatışı yok eğim veriyor sadece. 360 derece dönüyor. Ama joie de daha çok yatan modellerde var. Bence güzel bir marka oto koltuğu için. İsofixli olmasına dikkat edin ama çoğu model artık isofixli zaten.
smnbr kafamdakifazlalik Adac puanı olsun Saydığınız markalarda adac puanı yok 360 derece dönenler bence konforlu. Arabadan çıkarırken ya da uzun yolculuklarda sıkıldığı anda başka tarafa kısa süreli çevirmek bebeğe iyi geliyor Yatar pozisyonlu olanların çoğu aslında tam yatmıyo. O konuda en iyi koltuk besafe diyolar. Ama o da biraz tuzlu fiyat Süngerlerine bakın iyice. İncecik olmasın. Sırtı ağrır. Herkes britax römer i çok övüyor ama ben beğenmemiştim. İncecik bir süngeri vardı. Beli ağrır orda oturanın. Bazı modellerde çıkarılan ve makinede yıkanan örtüye sahip Ben babymall den avova almıştım. Alman malı. Memnunum
AEgemm kafamdakifazlalik bizim 3 kademe ama yatıyor gibi durmuyor 5 kademe olanlar da varmış onlar nasıl bilmiyorum ama önceden bilgim olsa o şekilde bakardım hiç yatış pozisyonuna bakmamıştım.
kafamdakifazlalik smnbr ben besafe beğendim ama oda dönmeyen modeli diğer modeli de fazla tuzlu en iyisi besafe adac olarak ama dönmemesi ve isofix olmaması üzdü beni