Arkadaslar merhabalar benim bebegim 10 gunluk daha oncede bir post acmistim bebegim emmiyor diye malesef memeye yaklasmiyor bile sütümü sagip biberonla veriyorum. Sagma makinasi olarak elle olan manuel weebaby ninkini kullaniyorum ama sık sık sagdigim icin artik yoruluyorum. Yakin birisi elektrikli vermisti ama onla ayni verimi alamadim. Simdi bu ikili sagma makinalarindan almak istiyorum ama aynisi olur guzel cekmez diye cekiniyorum. Sizlerin önerisi varmi acaba kullandiginiz memnun kaldiginiz? Yardimci olursanız cok sevinirim