Tam 2 yaşında birkaç haftadır bu huyu çıktı 2 eliyle boğazımı sıkıyor bazen öyle bir sıkıyor ki nefessiz kalıyorum tepki vermemeye çalışıyorum, güzelce anlatıyorum anlattığım yerde sıkmaya çalışıyor, sertçe kızıyorum, eline hafifçe vuruyorum anlamıyor hala yapmaya devam ediyor napacağım bu huyundan nasıl vazgecirebilirim gerçekten bazen canım acıdığı için ağlayasım geliyor