Hanımlar iyi akşamlar ayak parmağı kırılan oldu mu hiç ? Serçe parmağım kirildi salı günü çarpma sonucunda. Acile gittik rontgende çıktı doktor eliyle öyle bir oynadı ki parmağımla az daha bayiliyordum böyle bir mudahele yapılıyor mu hiç duymadım da ben 🫠 korkunç bir andı bir de kayma yaparsa ameliyat dedi bir kaç güne kontrolüm var bir parmak bu kdr sorun çıkarabilir mi gerçekten ya yaşayan var mı böyle bir durum şuan alçıda ayağım 😔