fatoskulahli Oğlum 4 ay 3 günlük oldu aşırı derecede salyası var ellerini sürekli ağzına sokarak ağlıyo kakalı bez sayımız arttı bazen 37 derecelerde ateşi oluyor doğduğundan beri diş yerleri belirgindi zaten ama biraz daha şişmiş gibi geldi bana sizce diş olabilir mi?
Sedagzn fatoskulahli aynı durumdayız gece uyuyan bebeğim saat başı kalkıyor gece kaka yapıyor gun içinde sürekli eli ağzında ve huzursuz nasıl bir yol izlediniz
kahvekolik_ Merhaba canim, benim kizimda 4 aylikken tam anlatigin gibiydi. Kesinlikle dis olabilir, suan 7 aylik 3 disi patladi
flanoz 2 aylıkken diş çıkar mı? Üst damakları oluşmuş çocuğun aklıma takıldı😵💫 sürekli huysuz mızmız
fatoskulahli Bugün baktım damağı çizgi gibi yarılmış emin oldum kesinlikle ilk dişlerimiz gelmek üzere 😇
Ylnsln Sedagzn bunlar 4. Ay atağından oluyor maalesef bende şuan o durumdayım atak dönemi çok sıkıntılı
Sedagzn Ylnsln sabrım gücüm kalmadı gibi hissediyorum gözlerini sımsıkı yumup öyle ağlıyor ki hiçbirşey gelmiyor sanki elimden o halde görünce bende sakin kalamıyorum çünkü bugüne kadar sessiz sakin mutlu bi bebekti şuanda başkasının çocuğu gibi çok huyu değişti 4. Ayı atlatırsam gerisi vız gelir gibi
Ylnsln Sedagzn aynı şeyleri yaşıyorum gerçekten. Resmen işkence yapıyormuşuz gibi ağlıyor hiçbir şey yokken. Uyumak istemiyor ve sürekli kucağımda uyuyor yere bıraktığım an ağlamaya başlıyor deli gibi artık kollarım tutmuyor gecelere kadar uyusun diye kucağımda tutuyorum. Benimki de mutsuz huysuz oldu birden bire. Ama şöyle söyleyeyim internetten https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama/ yere bebeğinizin doğum gününü girin size atağın kaç gün kaldığını söyleyecek. Benim bugün son gün gösteriyordu ve gerçekten de bugün normal bir şekilde uyudu kaç haftadır ağlamaktan bende helak olmuştum. Size belki moral olur ben gün saydım resmen gerçekten de oldu. İnşallah sizinde az kalmıştır bitmesine yalnız değilsiniz merak etmeyin 🙏🏼