Kızlar başına gelen oldu mu böyle bir şey konuşurken kelimeleri telafuz ederken zorlanıyorum gibi hissediyorum özelıkle c ve ş gecen kelimeler de hastalık araştırdım belirtılri gördükten sonra aynılarını yaşıyorum acaba Buda mı öyle bir şey ya var mı yaşayan ?