_mom mom97X sönük değil bu çiçek bu şekil uzuyor annemde var aynısı bu şekil uzuyor oda ortaya odun koyuyor sarmaşık tarzı
Minigim2 mom97X bu çiçek gunesi cok sever ıstersenız dıbıne çubuk sokun cubuga sarın daha guzel goruntusu olur. Gunes almayan yerde durunca cokkkk fazla yapragı dokuluyor
elfrana_03 mom97X sarimsakladi soyup kes ve toprağına iyice dibine sok çiçeğine iyi gelir benimde kötü olmusgu sarımsak ara ara yapafim çiçeği coşturdu
elfrana_03 mom97X hiç fark etmez benim çiçeğim saksı büyük 2_3 adet sarımsak soyup kestim öylece dibine soktum
sofiasu mom97X bir bilene sordum😅 ve dedi ki güneş ışığı az almış ve toprağı besinsiz kalmış . Ben çiçeklerime yumurta kabuğu kırıyodum toz gibi çok güzel oluyolardı
elfrana_03 mom97X tam zamanı hatirlamiyroum da etmişti ben de şaşırdım çiçeklerim yeniden açmaya başladı.topragina biraz yeni taze toprak alıp katabilirsin yumurta kabuğu toz halinde atabilirsin.gun ışığı da önemli
mom97X sofiasu yaa ? Evet evim güneş görmüyor maalesef, bu gidişle ölmez inşallah 😕 toprağının beslenmesi için de bi araştırma yapayım