arkadaşlar kızım 21 günlük uyanık olduğunda 4-5 saat ayakga kalıyor uyudugunda da ben uyandırmak istemiyorum yorulduğu için ama aç kalmasından da korkuyorum iki buçuk saati asmiyorum nasıl yapmalıyım sizce uyanık süresi çok uzun oluyor uyuyunca da uyumasını istiyorum dinlenmesi için