ballibadem_ Kızlar başlıkta yazdım, hangi oto koltuğunu tavsiye edersiniz kullandınız mı bu ikisinden birini? Ya da farklı marka da olabilir memnun kaldığınız
theyikik ballibadem_ bende bugün biraz araştırdım da joielerde genel olarak tam anlamıyla sabitlenmeme sıkıntısı varmış sanırım yoykoya daha yakınım burda bekleyim bende
Gzdzeynep ballibadem_ yolko bear kullanıyoruz. Büyük kızım 1 yaşındayken almıştık 5 yaşına kadar kullandı bu sene eve çıkarıp söküp heryerini yıkadık yenidoğan için hazırladık. Doğumdan itibaren kullanıyoruz 3 aylık oldu küçük kızım. Büyük kızıma da yükseltici aldık.
Minmini ballibadem_ biz joie kullanıyoruz şu an çok memnunuz. Yoyko ile kıyaslayamayacağım ama çünkü kullanmadım ya da yakınımda kullanan yok. Memnuniyetimi aktarayım sadece o yüzden joieden😊
ballibadem_ theyikik duymadım onu neden sabitlenmiyor ki acaba. Yoykonun da kumaşı çok terletiyor diye bir yorum gördüm ama bilemiyorum çok kafa karıştırıcı geliyor bu oto koltuk meselesi
ballibadem_ Gzdzeynep kumaşı terletiyor diye bir yorum gördüm öyle mi acaba genel olarak memnun musunuz gerçi olmasanız bu kadar uzun süre kullanmazsınız ama 😅 ben karar vermekte zorlanıyorum o yüzden ayrıntılı merak ediyorum
Gzdzeynep ballibadem_ terletme yaşamadık. Çocuğu kışın montla oturtmadım koltuğa yazın da araç içinde klima açıyoruz o yüzden terlemedi kızım yani terleyenler muhtemelen yanlış giydirilen ve klimasız yaz sıcağında araçta duranlardır.