Lolita 1 tog almak istiyorum.Memnun kaldığınız marka var ise belirtirseniz memnun olurum.Evim kombili fakat yine de almak istiyorum.bir çok markanın 2 ve üzeri tog değeri
Hatice3 Lolita ilk defa duyuyorum ama faydalı birşeye benziyor bilgilendim bende araştırıp bakacağım sağolun post için 😊
Elmayanaginannesi Lolita 3 aylık bebeğim şimdilik kundak yapıyorum ama kollarını çıkarıyor eviniz de 23,5-24,5 arası gece tog değerli almalıyım sizce yoksa normal tulum alıp yine üstünü örtsen olur mu
Lolita SedaOktenzbier canım 26 derceye tog değerli tulum yok.Bu tulumların amacı oda sıcaklığında yada soğuk şehirlerde üstünü açan bebekler için tercih ediliyor.26 derece gayet sıcak bir ortam dolayısı ile tog değerli tulum gerek yok.normal bir uyku tulumu tercih edebilirsiniz :)
Lolita SedaOktenzbier eylül başından beri benim de kombim açık tatlım yalnızca ortamı oda ısısında tutmak istiyorum çünkü sıcaktan daha fazla zarar görüyor çocuklar terleyince bir de üstlerini açınca hasta oluyorlar.Oysa ki evi oda ısısında tutup tulum giydirmek daha akıllıca gibi geliyor hem üst açma kapama derdi yok😉
Lolita Elmayanaginannesi alabilirsiniz sabaha karşı soğuk oluyor Fakat düşük değerli alın mesela 1 yada 1 .5 tog gibi içine yalnızca body giydirirsiniz
Lolita Elmayanaginannesi bu arada h&m de bahsettiğim değerse mevcut ben dün sipariş ettim.Fiyatida gayet makul