Hilalavccc benim de düşüncem bu sanki ilk ogluma haksızlık olmuş gibi hissediyorum daha çok üzülüyorum. Birde nasıl yetişeceğim onu da bilmiyorum. Bisey de hissedemiyorum suan çünkü beklemiyordum, 10 gündür adetim gecikti test yaptım daha doktora çıkmadım 🤦♀️🥺 ben hep 3 sene sonda falan düşünüyordum 🤦♀️🤦♀️