alparslan5234 Selam arkadaşlar oğlum çarşamba günü sünnet oldu sargı bezi vardı doktor kendi düşer dedi ama 2 gün oldu düşmedi ve kakası bulaştı temizlettirmiyor da başına böyle bişey gelen varmı? tecrübeniz nedir?
Bebegimm1 alparslan5234 ılık suya oturtun su iyi geliyor hem belki sargı bezi yumşayıp çıkar kakası bulaştıysa direk çıkarmaya bakın yada doktora sorun enfeksiyon kapmasın ve sık sık suyla temas ettirin su iyi geliyor iyileşmesine
damladll alparslan5234 siz bence doktorunuza danışın ne dersek yanlış olur. Çünkü buradaki çoğu kişinin aksine bizim doktorumuz 7 gün su değmeyecek demişti, krem batikon hiç birşey yani. 7 gün siz pipiye ellemeyeceksiniz demişti öyle yaptık ve çabuk iyileşti. Her doktorun sünnet anlayışı sonraki tedavisi farklı
cokbilmismom alparslan5234 bizde sargı bezi yok niye her doktor farklı yapıyor acaba. Bizde 7 gün su değmeyecek sadece batikon sürüyoruz
ASnowflake alparslan5234 doktor sargı bezını bir gün sonra düşmezse çıkartın dedir bizde çıkarttık durdukça pipiye yapışır onu çıkarmanız gerekıyor diye biliyorum
ilaydau Benim oğlum da pazartesi günü sünnet oldu, doktor salı günü banyo yaptırıp ılık su dökerek sargısı açın ve pansumana başlayın dedi. Bu şekilde yaptık ama doktorunuza danışmanızı öneririm
alparslan5234 damladll kakası sargı bezine değdiği için çok korkuyorum mikrop kapar diye, doktora da danışacagım
damladll alparslan5234 bizimde sargı vardı, düşerse de ellemeyin düşmezse de ellemeyin demişti. Hafif bizimde kaka bulaşmıştı ama böyle sargının altına doğru pipiye değmiyordu azıcık ıslak pamukla sildirmiştim sorun olmamıştı
alparslan5234 damladll benim çocuk biraz fazla yapıyor o yüzden çok kirlendi silemiyorum da ellettirmiyor çok tepiniyor zarar veririm diye korkuyorum
cokbilmismom alparslan5234 aa 3 yaşta yapıyorlar mı ki 2 yaşa kadar yaptirmazsak daha sonra 6 7 yasa kalıyor demişti bizim doktorumuz
ASnowflake alparslan5234 bizde kanama olmadı doktorunuza sorun bi isterseniz bir arkadaşımda çıkarmamıştı pipisine yapıştı ve çok zor çıkardılar
alparslan5234 ASnowflake bizimkide ucuna yapışmış gibi duruyor çıkartmaya da korkuyoruz olmazsa hastanenin aciline götürcem