Kızlar oğlum evdeyken yanından 2 adım uzaklaşsam ağlıyor hemen 6 aylık bu arada. Disarida mesela babaannesi gile gittiğimizde beni çok takmıyor üzülüyorum yani evde Bi iş yapamazken disarida beni takmıyor ne zaman bu durum düzelir bari disarida da yap oğlum beni yalancı çıkarıyorsun 😀😀