Merhaba anneler size bir sorum olacak kızım 10 aylık dünden beri uyuturken sıçrayıp sicrayip uyanıp ağlamaya başlıyor ta ki uyuyana kadar dalana kadar belli araliklarla sebebi ne olabilir ben birşeyden korktuğunu felan düşünüyorum ama çevresinde de korkulacak hiç birşey yaşanmıyor ben sürekli yanındayım sizce nedeni ne olabilir