Merhaba kızlar ben daha önce emzik için yardım istedim arkadaşlar öneride bulundu ama hiç biri işe yaramıyor ben emzik vermeye çalişmaktan vazgeçtim zaten çünkü parmak emmeye başladı artık hiç kabul etmiyor emziği.
Sizden şu konuda fikir istiyorum bu defa. Anne sütü veriyorum ama yetmiyor. Emse de aranma ve mızırdanma devam ediyor taa ki mama yapıp verene kadar. Biberon tutmuyo asla kabul etmiyo. Kaşık biberon aldım onla verince çok ağlıyo kusuyo o yüzden mama kaşığı kullanıyorum normal kasede mamayı ölçüyle yapıp kaşıkla içiriyorum.
Geceleri sık uyanıp emmek istiyo bu ara. Muhtemelen doymadığı için çabuk acıkıyo. Sorum şu memeyi tamamen bırakırsa gece nasıl besleyecem ben kaşıkla versem uyanır uykusu bölünür biberon almıyo napcam böyle bişe yaşayan oldu mu