Cidden artık çok zorluyor beni bide diyorki Allahim lütfen annem bu kadar kötü olmasın diye dua ediyor okulda mükemmel bir çocuk eve geliyor içinden başka biri çıkıyor küçük kardeşini okadar dövüyor ki anlatmam her ama her fırsatta durup dururken bile gelip anlamadan vuruyor sofrada oturup Bi yemek yemiyor sürekli masadan kalkıyor benim beslememi bekliyor kıskançlık var oda küçük biliyorum artık ama çok üzülüyorum konuşuyorum olmuyor anlatiyorum olmuyor sesimi yükseltmek istemiyorum ama bazen sabrım kalmıyor sürekli vurma meyilli çocuk eline bir oyuncak alamiyor geçici bir donemmi anlayamadım yemeğini bile benim yedirmemi bekliyor eşim çok sakin bir insan zaten geceden geceye görüyor oda hiç bisey demiyor artık beni sürekli böyle zıt görüyor