mavilisekerim benim de yeğenim oldu bu ameliyatı, 2 yaşına kadar ameliyat edilmesi gerekiyor, kardeşim sünnetini de bekletip ameliyat anında yaptırdı. Ankara’da değildiler onun için doktor tavsiye edemeyecm ama süreç güzel ve düşündüklerinden kolay geçti onlar için. ameliyatın üzerinden 1yıl geçti bile her şey normal çok şükür. Sizinki de güzel geçer umarım, stres yapmayın çaresi var çok şükür 🙏