kocbay haydii ahaha geçen postta görmüştüm sizi artık alında kullanın memnun kalırsanız bende alcam 😂😂
gzkdmrr Profilo kullanıyorum aşırı memnunum bazen unutuyorum çıkarmayı içinde bekliyor ama kıyafetler çok az kırışmış oluyor.
Cennetmahallesipembe Benimki de Profilo eskiden balkono serip topladığım bile kırış kırış olurdu ama canım makinem ütülü gibi çıkarıyor