Azraasli canim benim oğlumda daha 33 günlük. Doğumdan bir hafta sonra oğlum akşamları sabaha kadar emiyordu. Emzirdim bende, oda kusuyordu fazlasını sürekli ama emmeden durmuyordu. Yinede emzirdim sabahlara kadar, çünkü birtek karnını doyurmak için değil, güven için emmek istiyorlar. Şimdi 5 haftalığız ve son bir haftadır o uzun emmeler kesildi. 4-5 saat geceleri deliksiz uyuyor hatta. Çünkü güven duyuyor artık. Geceleri her mızmızlandığında beklemeden hemen emziriyorum.
Bazen fazla insan içine girise, işte misafirdi falan, o geceleri yine uzun emmek istiyor. Sebebi belli işte, korkmuş oluyor ve annesini hissetmek istiyor. Bırak tadını çıkaralım 🥰