Benim kızımda gunduz uykusu yapıyor 1 kere bıde bu saatlerde uyuyor. Gece en gec 2 gibi uyuyor. En erken 11 de . Ve gece sureklo uyanıyor. Saat bası kalkıyor ya kızım 7 bucuk aylık . Yaklasık 3 haaftadır böyleyiz ya . Onceden sabaha kadar kalkmaz ben uyandırırdım smdi sureklo uyanıyor hayret edıyorum ya