Merhaba anneler bebeğim 13 aylık yürüyor herseye çok meraklı ama ne yaparsa yapsın kiminle oynarsa oynasın beni yanından istiyor arkadaşı olarak bana her istediğini yaptırıyor hayır dememden anlamıyor ağlayarak dize gelir dedim 40 dakika ağladı yanına gitmedim ama sonra konuyu dağıttım oyun oynadım kötü mü yaptım nasıl davranmalıyım 🥹🥹😫😫