Oğlum 2 buçuk aylık boynunda sola doğru bir eğrilik olduğunu farkettim. Ve sağ tarafına hiç bakmıyor. Doktora götürdüğümde ultrasonla boynuna baktı,kasları damarları gayet normal dedi. Tortikolis şüphesiyle fizik tedavi bölümüne yönlendirdi. Oradaki doktor sağ tarafa çevirme işleminde zorlandığını söyledi ve egzersiz önerdi. Böyle bir durum yaşayan varsa tecrübelerini benimle de paylaşabilir mi ?