kanalize Evet maalesef ayrılık kaygısını zirvede yaşıyoruz yapışık ikiz gibiyiz her yerde. Lavaboya zaten beraber gidiyoruz aylarca kızımı mama sandalyesine koyuyorum, o bana bakıyor ben ona 😅 Gündüz uykusu Rabbime şükürler olsun ki çok iyi. Gece uykusunda da problemimiz yoktu 3 gecedir sıkıntılıydı ki sorunumuzu öğrendim. Dün gece deneme yapmıştım. Gaz mı diş mi ayrıştıramadığım için uyutmadan önce kimyon çayı verdim. Gazımız elenmiş oldu 10 dk arayla 3 kere kalkınca bir baktım meğer diş etleri kabarmaya başlamış. Elimin altında karanfilli zeytinyağını hali hazırda bulunduruyorum. Dolaptan çıkarıp damaklarına ve diş etlerine iyice yedirerek masaj yaptım. Çok şükür sonrasında rahatladı herhalde mışıl mışıl uyudu.