Arkadaşlar merhaba biraz uzun yazıcam ama gerçekten tavsiyelerinize çok ihtiyacım var psikolojik olarak hiç iyi değilim henüz lohusayım. Bebeğim 33 günlük ve mememi tutmuyor en başından beri tutsa da bi tutuyor bi daha yok ilk 4 gün böyle günde 1 bazen 2 bazen hiç tutturamadığım oldu çığlık kıyamet. 4 gün sonrası kontrolde doktorumuz emzirme danışanına yönlendirdi ve bana tuhaf bi şekilde silikon uc önerdi orda da tutmamıştı tabi. Ben aldım yeterki emsin kafasındayım onu keserek bıraktıracağımı falan söyledi ama olmadı. 23 güne kadar falan silikonla emdik tabi sütüm yetersiz ve mamayla gidiyoruz en son ben kaşık biberonla ilerlerken bi hemşire arkadaşım zaten silikonla emdiğini philipsin anne memesi yakın biberonunu almamı meme reddi yapmacağını söyledi onuda eve mememi tutması için yardıma cağırmıştım şansa yine o an tutmuştu ama o gidince yine tutturamadım diğer geldiğinde de tutmadı ve bu öneride bulundu ben onuda yaptım hayatımı karartan nokta tabiki biberon oldu çocuk çekiyor bir ml bile oynamıyor gittim o bozuktur diye yine aynı baslıktan aldım oda olmadı bi üst baslık aldım o çok aktı meme reddi yaptı artık bebeğim silikonuda almıyordu..
Gel gelelim bugüne ben tabi mafoldum sadece geceleri tutuyordu uykuluyken, ve bebeğim 2 dk mama yapılmasını bile bekleyemeyen bi bebek öyle katılıp ağlıyor mememde siz düşünün gelmiyor az geliyor diye çok ağlıyor. Neyse ebem geldi eve sürekli iletişim halindeydik memelerimin ona uygun olduğunu yapabileceğimi söyledi hep bana. Dün evime davet ettim geldi bi şekilde tuttu mememi işte kandırarak biberonu emziği birden ağzından çekip memeyi sokarak e tabş sürekli ağlıyor memede çok gelsin istiyor köşeden damlatıyoruz ya mama ya da kenardaki anne sütümü. En sonunda ağlamaktan yorulup uyuyor ya da işte duruluyor vs. Bi sonraki denemede tekrar tutmuyor heryer ıslak mama döküntüsü yada süt çocuk üşütücek yani her defasında bunu yaşıyorum eziyet gibi sesi kısıldı ağlamaktan o diyor 3 güne en fazla düzelir ama ben bi ilerleme görmüyorum bir tutuyosa diğerinde tutmuyo zaten her tutusunda cığırıyor üstten mama damlatıyoruz en son yoruluyor uyuyor bugün bir kere cop cop çekti benden mutlusu yoktu ama yine sonraki denememde yok yani yine başa sar sesi kısıldı ağlamaktan kıyamıyorum ama sabırlı olmak istiyorum ne yapıcam ben bişey söyleyin