Kızlar dün geceden beri kızımın ateşiyle uğraşıyorum şu an 36.9 en fazla 38.5 oldu. Sık sık su icirerek ve eklem yerlerine ıslak bez koyarak düşürüyorum. Diş etleri çok fazla şişmiş 4 diş yerinde.Parmağını koparırcasına ısırıyor. Daha önce alt 2 dişi beraber çıktı hiç böyle şeyler yaşamadık. Bu ateş dişten midir sizce?