Kızlar merhabalar iki tane oğlum var biri 3,5 yaşında diğeri henüz iki aylık aslında büyük oğlumu düşünerek bir kardeşi olsun istemiştim ama şimdi evde gerçekten zor anlar yaşıyoruz kardeşine karşı sevgisi var ama severken biraz hırçınlaşıyor kendi davranışlarında inatlık başladı ara ara altına da kaçırıyor iki çocuğumu da tek başıma büyütmeye çalışıyorum herhangi bir yardımcı yok yanımda ama büyük oğlumun davranışlarında bazı sıkıntılar yaşıyoruz bu durumda olanlar neler yaptı acaba öneride bulunur musunuz lütfen