Kızımın balgam vardı hava makinesi alin dedi doktor bir hafta kullanın sonra kontrole gelin dedi çektiriyoruz hava veriyoruz serum fizyolojikle temizliyoruz sonra aspirtrle cektiriyorum yok emerken tıkalı olduğu için nefes alamıyor ara ara bırakıyor memeyi ne zaman düzelecek bu anlamadım öksürüğü vardı o geçti baya ama şimdi burnumuzda sıvı sıvı makus dolu çektikçe sanki dahada çoğalıyor hersey yaptım hava makinesi buhar makinesi aldım