Kızlar merhaba 4 aylık Bir kızım var anne sütü ve mama ile besliyorum ama hala sütüm artmadı önce sütümü sonra günde 6 kere 120 cc mama veriyorum doktor tavsiyesi ile yapıyorum bunu bebeğimi her göğüsü 15-20 dakika olacak şekilde emziriyorum Bir iki saat sonra göğsümü sağldığımda da gelen süt 1-2 tatlı kaşığı kadar böyle bir durum yaşayan var mı bebeğim emerken süt çekiyormuş gibi hissediyorum ama onu doyuracak kadar açmadı Maalesef çok üzgünüm