Bebeğim 24 günlük doktorum sütünü sağ sakla işin olur yorgun olursun bebeğine verirler demişti. Biberon da denedim şırıngayla parmağımla da vermeyi denedim ama istemiyor içse bile fışkırarak kusuyor. Sütün de ziyan olmasını istemiyorum ne yapabilirim?