busbar
Bunun için komando olamaz raporu veriliyor mu bilmiyorum ama sözleşme yenilenirken sıkıntı olur sanırım.
Benim hastalığımdan dolayı biz atamaya esas rapor aldık o bile sözleşme yenilememeleri için bir sebep olabiliyormuş, eşimin bi hastalığı olmamasına rağmen.
Bide komando kursuna gitmesine gerek yokmuş, iç güvenlikti sanırım adı, öyle bi eğitim verdikleri için komando olarak çalıştırabiliyorlarmış.